tisdag 17 maj 2011

Dag 18 & en att göra lista

Hm, min första kyss...Det beror på vad som räknas som en kyss men iallafall min första kyss måste ha vart i tvåan såfall. Hahaha, vi t.o.m. gifte oss bland några buskar på skolan och några kastade rönnbär på oss för vi fick inte ta ris från maten XD

men okej, det var verkligen helt ointressant! NU till något som har gjort mig liiite stressad de senaste dagarna..min Att göra lista:




  • Engelska redovisning


  • Grupparbetet med Emelie i musiken


  • Lära mig en sång till skolavslutningen (ska vara kör åt cissi :D)


  • Göra klart biologin


  • Göra klart bilen i tekniken


  • Skriva utvärdering i tekniken


  • Göra klart samhällskunskapen


  • Matte NÄP (när man ska prata)


  • NÄP i franska (med en uppsats o.o)


  • Tvättläxa i HK


  • Skriva klart om Jane Austen i svenskan


  • Troligtvis ny sak i eng efter redovisningen.

Det tror jag ska vara allt..hoppas jag för jag klarar inte mycket mer snart! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar